Prawdziwy charakter.

Nowe Audi Q2

Zarówno w terenie, jak i na równej miejskiej jezdni, Audi Q2 wyśmienicie spełnia swoje zadanie. Ten kompaktowy SUV jest samochodem miejskim do codziennej jazdy i rekreacji. Dzięki połączeniu młodego prowokującego wyglądu z nowoczesną techniką osiągnięto najwyższe wskaźniki funkcjonalności. Łączność, infotainment i systemy wspomagające  są na poziomie samochodów wyższych segmentów.

Najważniejsze elementy

145x80_Macao_MV_04_Coupe_rgb

Wygląd zewnętrzny

Tym, co najbardziej rzuca się w oczy, jest niski dach. Obniża się on stopniowo ku tyłowi i łączy ze słupkami C przy pomocy kontrastujących kolorem tzw. blades. Kontrast ten podkreśla sportowy charakter Audi Q2. Tył samochodu jest dynamicznie zakończony długim spojlerem dachowym i dyfuzorem zderzaka. Nadają one tej części masywny i atrakcyjny wygląd. Z boku szczególną uwagę przykuwa wysoka linia boczna, jak również wklęsłe powierzchnie na drzwiach.

145x80_Macao_MV_09_Int_Seite_rgb

Wnętrze

Szeroko otwierające się drzwi i wysoki próg to cechy typowe dla samochodów SUV. Zwiększają one wygodę wejścia do wnętrza, mieszczącego pięć osób. Kierowca siedzi nisko przed kierownicą – w sposób typowy dla samochodów sportowych. Jak przystało na SUVa, ma przy tym jednocześnie dobrą widoczność. 

145x80_Macao_MV_08_Int_Front_rgb

Łączność

Prowadzenie Audi Q2 jest proste i ergonomiczne – tak, jak w przypadku każdego samochodu tej marki. Wyświetlacz MMI standardowo znajduje się wysoko na panelu sterującym. Jego rozmiar zależy od wybranego systemu infotainment. Obsługiwany jest przy pomocy obrotowego kontrolera i dwóch przycisków na tunelu centralnym. System wspomagania kierowcy w Audi Q2 pochodzi bezpośrednio z klasy samochodów luksusowych.

145x80_Macao_MV_06_Urban_rgb

Silniki

Gama silników modelu Audi Q2 to zarówno jednostki TFSI jak i TDI. Ich moc zaczyna się od 116KM, a kończy na 190KM. Dobór jednostki silnikowej opiera się na zasadzie optymalizacji - osiągnięciu idealnej równowagi między klasą pojazdu, objętością skokową silnika, mocą, momentem obrotowym i wydajnością.