Skoncentruj swoją moc.

Oblicze nowego Audi R8 Coupé.

Kokpit przesunięty daleko do przodu. Długi, płynnie opadający tył
i relatywnie krótki rozstaw osi. Wygląd zewnętrzny od razu zdradza techniczne założenia Audi R8 Coupé, z jego centralnie umieszczonym silnikiem i niezwykłymi osiągami.

145x80_AR8_151005

Ponadczasowy design.

Patrząc na to sportowe auto z boku, widać charakterystycznie wygięte kontury, spływające aż na koła. Oglądane z przodu, zwraca uwagę muskularnym kształtem, łączącym jedno koło z drugim. Linie cięcia górnej i dolnej części bryły, dzielą ją na dwie równe części. To nowatorskie rozwiązanie sprawia, że samochód staje się dłuższy i jeszcze dynamiczniejszy.

145x80_AR8_151011

Czysta forma.

Cztery pierścienie dumnie spoczywają na masce. Osłona chłodnicy typu Singleframe ze wzorami w kształcie plastrów miodu jest płaska i szeroka. Wymodelowane plastikowe powierzchnie, umożliwiają połączenie z płaskimi światłami przednimi. To atrybuty tego auta, podkreślające napięcie
i głębię projektu.

145x80_AR8_D_151014

Lekka konstrukcja.

Rama przestrzenna Audi jest zbudowana z wielu materiałów, co zapewnia niską wagę i optymalne rozłożenie masy pomiędzy osie. Połączenie aluminium
i tworzyw sztucznych, wzmocnionych włóknem węglowym, stwarza nowe możliwości dla redukcji wagi, poprawy sztywności i zachowania konstrukcji podczas wypadku. Aerodynamika podwozia generująca siłę docisku oraz wielowachaczowe zawieszenie, są dowodem na sportowy rodowód Audi R8 Coupé.

145x80_AR8_151004

Indywidualizacja.

Ilość możliwości konfiguracji zarówno wnętrza, jak
i zewnętrznych elementów nowego Audi R8 Coupé jest nieskończona. Kolory nadwozia zostały stworzone od nowa
i teraz mogą być dowolnie dobierane wraz z kolorem wlotów bocznych – w tym zakresie dodatkowo wyróżnia je połyskujący karbon. Standardowe kolory nadwozia są nadal dostępne. W modelu R8 V10 plus ich paleta została wzbogacona o nowy lakier matowy – zielony Camuflage.