Wspaniałe osiągi.

Silnik V10 w nowym Audi R8 Coupé.

3,2 sekundy – tyle dokładnie potrzebuje, aby zamienić pierwsze wrażenie w nieustające zauroczenie. Silnik 5,2 FSI jest dostępny w dwóch wersjach: jednej o mocy 397 kW (540 KM) oraz drugiej o mocy 449 kW (610 KM). Dźwięk wolnossącej jednostki V10, która pełny moment obrotowy osiąga przy 6500 obr/min., jest teraz pełniejszy i ostrzejszy.

W nowej generacji Audi R8 Coupé wykorzystano najnowsze osiągnięcia w rozwoju jednostek dziesięciocylindrowych. Ze swoją natychmiastową reakcją na gaz, szybkim wkręcaniem się na 6500 obrotów i niezrównanym brzmieniem, silnik 5,2 FSI przyprawia o gęsią skórkę. W nowym R8, wolnossąca jednostka oferuje jeszcze więcej mocy i momentu obrotowego niż poprzednio. Regulowane klapy w układzie wydechowym i opcjonalny wydech sportowy sprawiają, że dźwięk silnika wyróżnia się jeszcze bardziej. 

145x80_AR8_151009

Audi R8 Coupé V10 5,2 FSI.

Silnik V10 w Audi R8 Coupé rozwija moc 397 kW (540 KM) z pojemności 5204 cm3 oraz moment obrotowy 540 Nm przy 6500 obr/min. Sprint od 0 do 100 km/h zajmuje tylko 3,5 sekundy, a prędkość maksymalna to 323 km/h.

145x80_AR8_151004

Audi R8 Coupé V10 5,2 FSI plus.

Wersja Audi R8 Coupé V10 plus jest jeszcze mocniejsza – to najszybsze seryjnie produkowane Audi w historii. Rozwija moc 449 kW (610 KM) i maksymalny moment obrotowy 560 Nm dostępny przy 6500 obr/min. Dane osiągów są równie imponujące: 0 - 100 km/h w 3,2 sekundy, 0 - 200 km/h w 9,9 sekundy, prędkość maksymalna - 330 km/h.

145x80_AR8_151012

S tronic® zapewnia podwójną oszczędność: czasu i energii.

Dwusprzęgłowa przekładnia S tronic to nie tylko połączenie dwóch przekładni, ale też sportowy charakter
i wydajność. Wysoka sprawność i błyskawiczna zmiana biegów gwarantują jeszcze przyjemniejsze prowadzenie samochodu.

145x80_AR8_151011

quattro® – stały napęd na cztery koła.

Stały napęd na cztery koła z elektronicznie sterowanym sprzęgłem wielopłytkowym na tylnej osi, selektywnym rozdziałem momentu obrotowego oraz elektroniczną blokadą mechanizmu różnicowego (EDS), rozdziela siłę napędową w zależności od sytuacji – optymalnie na każde koło. W efekcie nowe Audi R8 Coupé wchodzi w zakręt bardzo lekko i precyzyjnie, ułatwiając kierowcy sportową jazdę.